tisdag 14 september 2010

Anders håller på at stöka i förrådet, vi ska byta golvet (eller mattan rättare sagt) så han tömmer det mesta till garaget och bär upp lite på vinden. Han har även invigt motorsågen - kapat lite ved. Tur jag har en duktig och arbetssam sambo :)

Själv börjar jag känna mig på bättringsvägen, kommer nog bli människa igen ändå :P

Alvin har blivit vägd idag, nu väger han 3240g

3 kommentarer: