Imorse var jag ut på en morgon promenad med Alvin, han somnade som en stock i vagnen.
När vi kom hem blev det frukost och sen åkte jag och mamma iväg på en shoppingrunda, blev dock inte så
mycket shopping :P
Jag köpte bröd och mamma ett par tjocksockar.
Anders har varit iväg på skroten med lite grejs och även hämtat mer ved. Vi gör en brasa varje kväll, det blir
jätte härligt. När han var på skroten åkte han även in på barnens hus och köpte ett babygym till sonen.
Han är väl egentligen lite för liten för det men han ligger så snällt och tittar på figurerna.
Ikväll ska vi grilla på kanot udden, vi ska gå dit med vagnen.
Men... Nu försökte jag skriva och misslyckades. Igen. Gör ett nytt försök. Igen.
SvaraRaderaJag misstänker att eran söta lillkille kommer att bli en aktiv grabbmed tanke på att han är så vaken redan nu:) Pussa Alvin från mig!!
/Gammfastra