Anders har lagt ny matta i förrådet, helt själv!! Blev mycket bättre än den gröna plastmattan. Nu är det inte lika golvkallt där heller.
Danne har hjälpt oss att sätta upp en parabol, så ikväll ska vi se hockeym!
Nu ska vi iväg och väga/mäta Alvin, våran ögonsten <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar