Himla fint ni fått i köket, önskar det var mitt kök som såg ut sådär. =)
Jättefint kök och jättefin bebis! :)
Vad komiskt att han bestämde sig för att ploppa ut första natten i huset, hihi. Han är helt underbar på korten och jag längtar tills jag får se honom på riktigt! Vilka fantastiska föräldrar som alltid ställer upp! Stora kramar
Himla fint ni fått i köket, önskar det var mitt kök som såg ut sådär. =)
SvaraRaderaJättefint kök och jättefin bebis! :)
SvaraRaderaVad komiskt att han bestämde sig för att ploppa ut första natten i huset, hihi. Han är helt underbar på korten och jag längtar tills jag får se honom på riktigt! Vilka fantastiska föräldrar som alltid ställer upp! Stora kramar
SvaraRadera