Just kommit hem från Konsum, köpt lite frukt.
Alvin sover i vagnen, jag hoppas verkligen att han kan sova en stund och inte bara 15-20min som
han har fått för sig att göra. I natt var han inte snäll mot mig, vaknade hela tiden ! Jag har inte sovit nåt..
Nu väntar jag på att DHL ska komma hit och lämna en täckskiva till köket, sen ska jag också sova. Om jag
hinner. Med dagens tur så kommer jag inte hinna. Det är tufft att ta hand om ett barn själv. Känns som att det aldrig kommer att bli Torsdag igen.
Mamma och pappa har det varmt och skönt, 28 grader i vattnet !!!
Turkiet har levererat värme varje gång vi varit där, vilket inte bara är en gång :P
När Alvin är några år ska vi åka på solsemester alla tre, längtar redan =)
Turkiet 2009
Hejsan!
SvaraRaderaVar förbi dig idag för att höra om jag skulle ta lilleman ett tag, men dörren var låst och jag vågade inte plinga på ifall du låg och sov!
Åsa
Jag sov säkert, då brukar jag låsa.
SvaraRaderaDagen har gått rätt bra, hoppas natten också blir okej :)