Allt som händer i vårat liv
tisdag 31 augusti 2010
Igår var det världens hagel oväder här i Ursviken !
Ikväll är det ispremiär !! =)
Ska prova åka lite, men inte med utrustning..
Den lille kanske börjar fatta då att han är välkommen ut..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar