tisdag 31 augusti 2010

Igår var det världens hagel oväder här i Ursviken !



Ikväll är det ispremiär !! =)
Ska prova åka lite, men inte med utrustning..
Den lille kanske börjar fatta då att han är välkommen ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar