måndag 13 september 2010

Anders har badat lilleman för första gången hemma idag, han njöt verkligen !

Före


Njutarn

Nu ska jag ta "efter" bilder på huset, kommer in strax

1 kommentar:

  1. Alvin njöt ju verkligen :)
    Det gjorde inte Liam, han stretade mest emot och tyckte att det var obehagligt :P

    SvaraRadera