Anders håller på at stöka i förrådet, vi ska byta golvet (eller mattan rättare sagt) så han tömmer det mesta till garaget och bär upp lite på vinden. Han har även invigt motorsågen - kapat lite ved. Tur jag har en duktig och arbetssam sambo :)
Själv börjar jag känna mig på bättringsvägen, kommer nog bli människa igen ändå :P
Alvin har blivit vägd idag, nu väger han 3240g
vilken söt bild ! :)
SvaraRaderaUnderbar bild! Åh, han är så fin! Båda :)
SvaraRaderaDom är så underbara, båda två :)
SvaraRadera