torsdag 26 augusti 2010

Mattan i toan blev snygg, väldigt svår att fota däremot.. Golvet gjorde sig verkligen inte bra på bild !
Glömde kameran idag med så bilderna är inte så bra. Nu har jag dock lagt kameran i bilen
så imorn finns den med.
Anders har börjat skruva ihop en byrå som jag köpte på Jysk tidigare i veckan.
Man hörde han lite suckandes; "Såhär går det när man låter kvinnor handla, då blir det massa skruvandes"
Haha han är så söt min sambo =)

Själv har jag börjat packa upp lite lådor med sängkläder/handdukar och vinterjackor.
När jag packade upp hockeydressen blev jag grymt sugen att åka. Ispremiär på Tisdag, ska
nog åka lite då men utan utrustning. Då kanske bebben börjar förstå att han ska komma ut snart :P


Imorgon på morgon ska jag och mamma på VIP-morgon på HM, ska köpa lite nya kläder.
Kan vara kul när jag fått bort magen att ha lite fräscha kläder.
Just nu har jag bara mjukisar, men det är skönt !!

Vi har även hunnit att ställa upp tv:n på bänken. Den ska upp på väggen men vi ville först se hur
stor den skulle bli. Vi har införskaffat en ny 50" Samsung.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar