Toan är klar !!!!
Kan inte fatta att han redan har hunnit göra den klar.
Inredningen kommer troligtvis imorn, om Jäders hade möjlighet att köra ut de =)
Bilder kommer ikväll.
Har varit hos barnmorskan idag, 13 dagar kvar till beräknat..
Hade hoppats att det var sista besöket men måste dit imorn en snabbsväng och även
på Torsdag. Hon tycker inte jag är fet nog :P
Idag får Anders helg, det är han värd min lilla sötnos
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar