Imorse kom som sagt köket, Anders pappa hjälpte till att bära in det då jag inte ska bära så mycket just nu..
Pappa har varit bortrest över helgen men kom hem i eftermiddag. Så vi åkte till huset och han började skruva ihop skåpen. Jag skruvade lös fönsterbrädorna och Anders satte fast de nya. Mamma var ute och sopade.
Tjena! Vad kul att ni skaffat en blogg så man kan följa utvecklingen i huset! Och nu är det inte länge kvar tills bebis kommer heller! Spännande!:D
Vad fint ni renoverar! Kommer bli kanon när allt är klart! Jag längtar också till hus men det är inte direkt billigt här i Umeå och det är ju här vi vill bo. Inte lätt! :P
Tjena! Vad kul att ni skaffat en blogg så man kan följa utvecklingen i huset! Och nu är det inte länge kvar tills bebis kommer heller! Spännande!:D
SvaraRaderaVad fint ni renoverar! Kommer bli kanon när allt är klart! Jag längtar också till hus men det är inte direkt billigt här i Umeå och det är ju här vi vill bo. Inte lätt! :P
KRAM!
tack :) på en vecka flyttar vi in ! och på 2 veckor är det beräknat att bebben kommer ! länktar sååå!! kul att du är in här och kikar
SvaraRadera