måndag 23 augusti 2010

Sovrummet är klart !!! Lycka !
Men något som blev ännu mer lycka idag var att min sambo överraskade mig och kom hem efter jobbet =)
Han ska pendla till och från jobbet hela veckan.

Sovrummet:

Vi har bäddat spjälsängen, nu är det bara drygt 2 veckor kvar

Även barnrummet och kontoret har fått de nya tapeterna.
Mamma har pysslat till det i barnets fönster:

Nya dörren till sovrummet sitter också på plats;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar