Men något som blev ännu mer lycka idag var att min sambo överraskade mig och kom hem efter jobbet =)
Han ska pendla till och från jobbet hela veckan.
Sovrummet:
Vi har bäddat spjälsängen, nu är det bara drygt 2 veckor kvar
Även barnrummet och kontoret har fått de nya tapeterna.
Mamma har pysslat till det i barnets fönster:
Nya dörren till sovrummet sitter också på plats;
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar