lördag 28 augusti 2010

Imorgon ska pappa jobba med vårat kök =)
Jag och Anders ska fortsätta packa upp kartonger..

Men idag har vi haft en ledig dag (eller Anders har fixat en list i rummet). Vi har varit och gottat oss på matfesten och sen hälsar på krabban, Jenny, Sigge och Ted.

Nu ska vi åka på OK och hyra en film så ska vi ha myskväll ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar