tisdag 24 augusti 2010

Nu är alla smårum klara, så idag har det spikats upp lister, städat och pysslat i fönstren.

Mammorna höll i städningen;

Karlarna satte upp listerna

Idag har målaren tapetserat i köket, fondväggen blev riktigt snygg

Anders har även satt upp sängramen

Och barnrummet har piffats upp


Imorgon blir målaren klar, han ska tapetsera vardagsrummet.
Själv har jag inte gjort nåt i huset idag, bara tittat på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar