söndag 22 augusti 2010

Nu har köksdelarna kommit, Anders och Krobbe bar in dem i morse.
Pappa ska börja montera de lite under veckans gång.

I afton ska vi dit och fixa lite små grejs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar