Nu har Arne, målaren, gjort sitt jobb klart!
Sista rummet som blev klart var vardagsrummet, blev skit snyggt ! som alla andra rum :)
Glömde kameran hemma så har tagit några bilder med mobilen.
Vardagsrummet;
Svårt att se på bilden men fondväggen blev jätte fin!
Ser ut som att det är olika tapeter bakon kamin men det är de inte :P
I vårat sovrum ska vi ha en bebiskorg istället för spjälsängen, den är nu bäddad med Ferrari bäddset.
Jag har också en bebis korg som jag använder då Liam sover och jag är i nått annat rum. Så kan han ligga i samma rum som jag är i alltså :)
SvaraRaderaDen är rätt gammal, min mormor låg i den som liten :P
ja det verkar smidigt med korgen =) så hoppas att det kommer bli bra! den här är också gammal, känns dyrt att köpa en ny då de ändå inte kommer sova i den så länge..
SvaraRadera