onsdag 25 augusti 2010

Nu har Arne, målaren, gjort sitt jobb klart!

Sista rummet som blev klart var vardagsrummet, blev skit snyggt ! som alla andra rum :)
Glömde kameran hemma så har tagit några bilder med mobilen.

Vardagsrummet;
Svårt att se på bilden men fondväggen blev jätte fin!

Ser ut som att det är olika tapeter bakon kamin men det är de inte :P

I vårat sovrum ska vi ha en bebiskorg istället för spjälsängen, den är nu bäddad med Ferrari bäddset.


2 kommentarer:

  1. Jag har också en bebis korg som jag använder då Liam sover och jag är i nått annat rum. Så kan han ligga i samma rum som jag är i alltså :)
    Den är rätt gammal, min mormor låg i den som liten :P

    SvaraRadera
  2. ja det verkar smidigt med korgen =) så hoppas att det kommer bli bra! den här är också gammal, känns dyrt att köpa en ny då de ändå inte kommer sova i den så länge..

    SvaraRadera