fredag 27 augusti 2010

I morse var jag och mamma på H&M, blev lite mer shopping än beräknat.. Men det är väl sånt som händer :P
Blev några tröjor och en kofta till mig själv, sen överraskade jag Anders med ett linne, en skjorta och en jacka !
Mina kläder har jag hängt in i huset, kan ändå inte ha dom just nu. Magen är lite för stor !
Jäders har levererat jacuzzin, den blev STOR! Fast det visste vi ju redan innan..
Men vi är nöjda, och det är ju huvudsaken

Anders har nu åkt iväg för att kolla på en ny blandare, själv skar jag mig på en ny sylvass kniv just före vi skulle
fara så jag har stannat hemma :P
Nu har vi fått varsin arbetssakada, tror t.o.m att det är samma kniv som har orsakat de..

Nya byrån är på plats i sovrummet, och tv;n är uppställd


Nya uppdaterade bilder på gästrum och datarum;


1 kommentar:

  1. Sweet! Allt e ju superfint! Sitter hät och kollar medan jag äter pannkaka me grädde. Man tror ju liksom man håller sig uppdaterad sådär var tredje dag...men inte de ;) hehe-gillar!Gillar ferarrisängkläderna sjukt mkt! hehe
    Hälsa alla att jag tycker de gör ett bra jobb!
    Kan inte fatta ni kunnit få så mycket klart så snabbt. Lovely!
    Pusskram från mig till er tre!

    SvaraRadera